Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Heb je vragen over een product of een bestelling?
Neem contact met ons op:
Via ons e-mail adres: estrellasboutique@outlook.com 
Via Whatsapp : 0683441787
Of via een van onze social media kanalen. 

Waarom zit er verschil in verzendkosten?
Enkele artikelen passen door middel van een brievenbuspakketje door de brievenbus, bij deze artikelen wordt er €3,90 aan verzendkosten berekend. De kosten worden automatisch door de website berekend. 

Bij welk bedrag is mijn bestelling verzendkosten vrij?
Bij bestellingen onder de €65,00 wordt er €3,90/€5,95 verzendkosten berekend (afhankelijk van het product) 
Bestellingen vanaf €65,00 zijn verzendkosten vrij, zowel voor onze klanten in Nederland als in België. 
Mocht je iets retour willen sturen en je bestelling daardoor onder de €65,- komt, worden alsnog de verzendkosten €5,95 in rekening gebracht en ingehouden op het retour artikel.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 
Op werkdagen voor 16:00 besteld en betaald, dezelfde dag verzonden.
Bij normale dienstregeling van de PostNL zal de bestelling dan de volgende dag al geleverd worden. 

Bestelling geplaatst op Bezorging
Maandag voor 16:00 Dinsdag
Dinsdag voor 16:00 Woensdag
Woensdag voor 16:00 Donderdag
Donderdag voor 16:00 Vrijdag
Vrijdag voor 16:00 Zaterdag
Zaterdag & Zondag Dinsdag

Waarom kan ik mijn pakketje nog niet volgen met mijn track en trace code?
Zodra je bestelling bij ons ingepakt word ontvang je binnen enkele uren een track and trace code van PostNL.
Echter kun je dan nog niet gelijk zien waar je pakketje zich bevindt.
Je kunt je pakketje traceren zodra PostNL je pakketje heeft gescand in het sorteercentrum, vanaf ongeveer 21:00 's avonds kan je je pakketje volgen. Houdt er rekening mee dat dit in het weekend anders is.  

Wat is het retouradres?
Retouradres: 
Estrella's Boutique
Ulftseweg 109B
7064LJ Silvolde

Voor alles over retourneren bekijk ons verzend- en retourbeleid.